środa, 23 listopada 2016

DIY Pojemnik na kawę (coffee container)

Dzisiaj chciałabym się podzielić ciekawym pomysłem z wykorzystaniem zwykłego przezroczystego pojemnika na suchą żywność. Zdecydowałam się go trochę udekorować i przeznaczyć na przechowywanie kapsułek do ekspresu, ale równie dobrze może posłużyć jako pojemnik na herbatę, waciki, kosmetyki, słodycze -cokolwiek.

Co potrzebujemy?


1. Oczywiście pojemnika na suchą żywność (dowolny kształt)
2. Wiertarka
3. Spray (ja użyłam srebrny chrom)
4, Gałka/uchwyt do mebli (ja użyłam gałki z Home&You)
5. Cyrkonie samoprzylepne do ozdoby
6. Naklejka i marker kredowy (można użyć choć ja ostatecznie z tego zrezygnowałam)
7. Miarka

Na początku postanowiłam pomalować wieko pojemnika. Wybrałam kolor srebrny, ponieważ najbardziej pasuje do mojego wystroju



Następnie po wymierzeniu środka wywierciłam dziurkę w celu zamocowania dekoracyjnego uchwytu.



Czas na przymocowanie uchwytu




W dalszej kolejności ozdobiłam górę pojemnika centymetrowymi samoprzylepnymi cyrkoniami



Ostatecznie zdecydowałam, że nie będę przyklejać na pojemniku nalepki z napisem "kawa". 
Jednak bez bardziej mi się podoba.


Uzupełniłam pojemnik kapsułkami


I kilka zdjęć jak wygląda efekt końcowy. Bardzo mi się podoba. Zastanawiam się czy nie wykonać jeszcze więcej tego typu pojemników. Razem będą tworzyć piękną, a zarazem praktyczną dekorację do kuchni.






Udostępnij ten wpis

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.