sobota, 5 listopada 2016

LUSTRO SŁOŃCE - Sunburst mirror DIY

Zainspirowana popularnym projektem sunburst mirror postanowiłam wykonać swoją wersję bardzo prostej, a jakże efektownej dekoracji ściennej z wykorzystaniem zwykłego okrągłego lusterka, kilku patyczków i różnych elementów dekoracyjnych. 




W moim projekcie użyłam:
  • lusterka (dokładniej była to dekoracyjna okrągła tacka na perfumy)


  • różnego rodzaju patyczków (ja użyłam wykałaczek do szaszłyków, pałeczek chińskich oraz słomek:-] )

  •  elementy dekoracyjne (różne samoprzylepne mini lusterka do kupienia w sklepach z artykułami do własnoręcznego wykonywania ozdób i dekoracji)
  • farba w spray'u (srebrny chrom)
  • taśma ochronna do malowania
  • pistolet z klejem na gorąco




Sposób wykonania:
W pierwszej kolejności na odwrocie lusterka przykleiłam pałeczki chińskie :)
  


 

Następnie pomiędzy przyklejone pałeczki dołączyłam słomki.





Puste miejsca między pałeczkami i słomkami wypełniłam wykałaczkami do szaszłyków



Wyszło mi dokładnie po trzy wykałaczki między pałeczkami i słomkami :)


 Czas na malowanie !
 Nie zapomnijmy przed rozpoczęciem malowania o przyklejeniu na lusterku taśmy ochronnej...

 



Po malowaniu wreszcie nadszedł czas na ulubioną część pracy czyli ozdabianie naszego dzieła według własnego uznania - styl dowolny :):)

Jak najbliżej środka przykleiłam lustrzane kwadraciki 2cm x 2cm. Mimo, że były samoprzylepne dla pewności do zamocowania użyłam dodatkowo kleju na gorąco.




Natomiast na pałeczki nakleiłam okrągłe mini lusterka o średnicy 3 cm i 1,5 cm








 Odkleiłam wszystkie taśmy i folie zabezpieczające...


I tak oto prezentuje się gotowa dekoracja:)))



Zamocowana na ścianie wygląda jeszcze lepiej. Daje niesamowity efekt w salonie :))
Gorąco zachęcam do zrobienia swojej własnej wersji sunburst mirror...







Udostępnij ten wpis

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.